FAQ

FAQ

Bestellingen

Welke vormen van betalen zijn er mogelijk op de webshop van Skin Enzo?
Je kunt bij ons betalen met Ideal, Visa en Mastercard.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, je ontvangt een bevestiging per email, direct nadat je je bestelling succesvol hebt geplaatst en betaald.

Wat kan ik doen als een product niet meer op voorraad is?
Als een product niet voorradig is, kan het wel bestelt worden en zal je z.s.m. een bericht ontvangen met de verwachtte levertijd.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te wijzigen of te annuleren.

Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?
Ja, je kan ook telefonisch een bestelling doorgeven en deze kan je ophalen en betalen in de praktijk op afspraak of laten verzenden, in dat geval dien je vooraf via internetbankieren het bedrag te voldoen.

Verzendproces

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Al je bestellingen worden met DHLforyou verzonden en zijn verzekert tot €500.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?
Alle producten die voor 17.00 uur besteld zijn worden dezelfde dag nog naar je verzonden. De producten die na 17.00 uur besteld zijn worden de volgende dag verzonden (m.u.v zondag en feestdagen).
De verwachte levertijd in Nederland : 2-3 werkdagen

Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling verzonden is ontvang je een email met een track & trace code zodat je je bestelling kunt volgen.

Wat kan ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
Je kunt je bestelling volgen aan de hand van de track & trace code die je hebt ontvangen. Wanneer je aan de hand van de track & trace code je bestelling niet kunt terugvinden kan je ons bereiken op telefoonnummer 0617723201 of stuur een mail naar info@skinenzo.nl

Retouren

Hoe kan ik mijn online aankoop ruilen of terug sturen?
Je mag een aankoop ruilen of retour sturen, verzendkosten zijn in dat geval altijd voor de koper.
Voordat je een retour terug stuurt, dien je ons hier vooraf van op de hoogte te stellen.